Presentasjon av Naturlig livsstil

Jeg er kvinnen bak bloggen Naturlig livsstil, en blogg som så sitt lys fordi jeg ønsket meg et forum der jeg kan dele mine funn med andre når jeg kommer over gode tips eller sunnere og mindre miljøbelastende produkter jeg synes er gode. Mitt mål er at jeg gjennom bloggen min og denne fellesbloggen kan inspirere andre til å føre en enklere og mer miljøvennlig livsstil.

Da jeg også synes det er morsomt å prøve nye matoppskrifter, smyger det seg i blant inn en del av mine favorittoppskrifter blant miljøtipsene på bloggen min. Min interesse for mat går hånd i hånd med min interesse for miljø og en naturlig livsstil, og jeg er opptatt av at maten skal glede både smaksløkene og kroppen, samtidig som at veien fra jord til matbord skal være minst mulig belastende for natur og produsenter. Derfor skal du ikke se bort fra at det kan komme noen innlegg relatert til miljøvennlig mat fra meg her på denne siden.

Jeg håper at Naturlig miljø kan bli en kilde til inspirasjon for både deg som allerede er opptatt av en naturlig livsstil og deg som kanskje kan bli det. Og jeg gleder meg til å få innspill og tips fra alle dere der ute!

Anne Olga
Naturlig livsstil

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Post a Comment